czwartek, 17 lipca 2014

Krótko o mnie.. ;) Stylizacja I

  • Kim jestem ? 
Mam na imię Iza - piętnastolatka z marzeniami, ambicjami i planami na przyszłość. Uczennica gimnazjum. 

  • Jak wyglądam ?
Niska nastolatka o dość szczupłej sylwetce, oraz brązowych oczach. Naturalnie włosy mam w kolorze ciemnego brązu, jednakże przemalowałam na czarne, a końcówki na blond. :)
  • Moje zainteresowania?
Na co dzień interesuję się modą, fotografią, oraz muzyką przede wszystkim. Od niedawna zaczęłam regularnie ćwiczyć, można by powiedzieć że weszło mi to w nawyk. Lubię także grać w różne gry na internecie, czasami myślę że jestem chyba trochę od tego uzależniona. Moimi planami na przyszłość jest to, aby studiować psychologię. Wiem, że będzie ciężko ale jeżeli się wierzy można osiągnąć wszystko. 
  • Co będzie zawierać mój blog ? 
Będzie to troszkę jakby mój pamiętnik, na pewno będzie dużo zdjęć przedstawiających jak się ubieram. Będę pisać z jakiej firmy jest na przykład bluza, czy tam koszula, lub leginsy. Czasami będę podawać do nich linki, jeżeli są zamówione z internetu. 
Posty będą dodawane 2-3 razy na tydzień.. a przynajmniej tak mam w planach. 


Na początek chciałabym dodać zdjęcia z 13.07.2014 czyli niedzieli. Byłam wtedy na sesji z moją sympatyczną koleżanką Madzią. Zdjęcia wykonane są lustrzanką, z firmy Sony którą zakupiłam parę miesięcy temu. Przerabiam je w programach takich jak :
-Gimp
-PhotoScape
-PicMonkey
 Mam nadzieję, że się spodobają. :)
Koszula : Marka - T
ally Weijl 




19 komentarzy:

  1. Wydajesz się być bardzo ciekawą osobą! Jesteś urocza, zazdroszczę urody!
    Zapraszam, też dopiero zaczynam: hirikari.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny makiaż :)

    Zapraszam: http://decoupage-by-martyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada się ciekawie, więc będę tu wpadać częściej. Powodzenia w prowadzeniu bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia : ) . Czekam na kolejne posty i życzę powodzenia w blogowaniu : ) . Pozdrawiam i życzę miłego dnia ! + Zapraszam do mnie : lublins.blogspot.com .

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zdjęcia :) Fajnie zaczynasz :)
    Obserwuje i liczę na to samo :)
    mikaela-nowak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajny pomysł na blog :-) ekstra fotki
    Obserwuję i liczę na to samo :-)

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. mamy podobne zainteresowania, piękne zdjęcia :)

    obserwuję! mogę liczyć na to samo?
    realfakex.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia w dalszym blogowaniu! :D
    Też mam 15 lat ^^ Śliczne zdjęcia,ładna jesteś *-*


    wiska-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Właściwie nie bawię się w "obs za obs" ale jeśli zobaczę,że udzielasz się an moim blogu to obiecuję,że zrobię to samo! :D


    wiska-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjęcia *.*
    Również obserwuję ^^
    http://wikaa3ek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się imię Iza :)

    może wspólna obserwacja? :)
    http://modaiurodaczternastolatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Witamy wśród blogerek, życzę powodzenia! :)
    Bardzo fajnie się zapowiada, z niecierpliwością czekam na kolejne posty :))
    Pozdrawiam cieplutko ♥
    Chciałabym też prosić Cię o pomoc, jeśli możesz to zajrzyj do mojej 1 notki, z góry dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapowiada sie ciekawie :) czekam na następnego posta :)
    Obserwuje :) bedzie mi miło jak sie odwdzięczysz :)

    OdpowiedzUsuń
  14. skoro już trochę o tobie wiemy to czekamy na wiecej postów ;)
    Co powiesz wspólną obserwacje ? livka-livs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. zapowiada się super, powodzenia! :*
    świetna koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapowiada się ciekawie :) Obserwuję.

    gavi-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowne zdjęcia! Śliczna koszula :)
    Bardzo dobry początek, czekam na kolejne posty ;)
    Pozdrawiam ~ kikaa-blog.blogspot.com - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo fajnie zaczęłaś :) podoba mi się ! ;3

    OdpowiedzUsuń