niedziela, 20 lipca 2014

Urodzinki ♥

Witam :*
Dzisiaj nie będzie za dużo zdjęć, ani żadnych stylizacji. :) Wczoraj miałam urodziny, które zdecydowanie mogę określić mianem '' Najlepszych ever '' Spędziłam je z Julką i Klaudią na plaży. :3 
Było bardzo fajnie, dzień był gorący ale na szczęście można było schłodzić się  w wodzie. 
Wczorajszy dzień w całości był ciekawy, aa zaczęło się od tego że wyruszyłam rowerem do Julki i w drodze okazało się że w kole nie było prawie wcale powietrza. Po jakimś czasie nawet pedałowanie nie pomogło i rower przestał jechać. Także prawie przez całą drogę musiałam go prowadzić, potem na plaży gdy chciałyśmy porobić zdjęcia okazało się że wzięłam lustrzankę... ale zapomniałam o bateriach. Tak, tak cała ja. Mam tendencje do zapominania. Mimo wszystko było sympatycznie. :3 Aa teraz skoro mam okazję, to pragnę podziękować za życzenia urodzinowe wszystkim znajomym, za te złożone na fejsie, telefonicznie no i najbardziej za te osobiście. <3
Hyhy a oto 3 nasze słit fotki. :D 



14 komentarzy:

  1. Wszystkiego Najlepszego!! :-) bawcie się dobrze! :-)))

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Patrząc na te zdjęcia aż zachciało mi się wskoczyć do jakiejś wody i odrobinę poopalać. Brakuje mi tego w obecne wakacje :(

    www.itisrosee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zdjęcia i spóźnione WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO :*
    Zapraszam do mnie http://naszaabstrakcja.blogspot.com/ Pozdrawiam Nila :*

    OdpowiedzUsuń
  4. super pozytywne zdjęcia:) ja też chętnie dziś wyskoczę nad wodę
    może wzajemna obs?buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. No ta najlepszego. Moja koleżanka, Julia też wczoraj miała urodzinki :)
    A dziś to ja byłam nad wodą :DD

    OdpowiedzUsuń
  7. troszkę spóźnione ale wszystkiego najlepszego :)
    ps. mogłabyś u mnie poklikać w linki na blogu?

    http://photo-andyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Sama bym wyskoczyła tak nad wodę :)
    http://pozytywizja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego najlepszego :) szkoda ze spoznione :) Piekne zdjecia i super kostium!
    Pozdrawiam
    Klikniesz? Prosze!
    http://vframlii.blogspot.nl/2014/07/skomponuj-swoj-outfit-sheinside.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego najlepszego! ;) Nie martw się, ja też wszystkiego zawsze zapominam, hahaha :D
    Ładne zdjęcia :)
    Zapraszam do mnie, lipcowy haul ;3 // http://pretty-amazement.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego najlepszego :D świetne zdjęcia :) obserwuję, gdybyś mogła poklikać w linki u mnie w najnowszym poście byłabym bardzo wdzięczna. :3 Mój blog modowy, urodowy, lifestylowy KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego najlepszego!


    Zajrzysz na mojego bloga? Bardzo mi zależy... Niedawno zaczęłam i chciałabym coś osiągnąć. Jeśli spodoba Ci się to co piszę to skomentuj lub zaobserwuj.

    free-style-for-you-and-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń