piątek, 18 lipca 2014

Stylizacja II, sesja z Sylwusią.

Witam. ^^
Na wstępie chciałam powiedzieć, że zaskoczyło mnie dość spore zainteresowanie i to mimo pierwszego dnia istnienia bloga. Dziękuję za miłe komentarze, zostawione pod postem. :3
Dzisiaj postanowiłam napisać co nieco o sesji z Sylwusią (mój najlepszy fotograf ever :* )
Oczywiście wtedy był dzień jak co dzień. Nudziłam się w domu, aż tu nagle sms od Sylwii. ^^
Popisałyśmy ze sobą, no i udało mi się ją namówić na to aby do mnie przyjechała.
I zapewne jak już dalej się domyślacie nie mogło obejść się bez sesji zdjęciowej.
Pogoda nie za bardzo dopisywała i niestety tak wyszło, że mało zdjęć było udanych ale kilkoma
mogę się pochwalić. Pragnę również przeprosić, że na chwilę obecną nie dodaję najświeższych zdjęć... postaram się jutro, w końcu będą moje urodziny a fotki na plaży myślę że są dobrym pomysłem.
Zdjęcia robione 30.06.2014, oczywiście standardowo lustrzanką z firmy Sony. :)
Nie będę ponownie pisać w jakich programach przerabiam, ale zainteresowanych odsyłam do poprzedniego postu.
UBRANIA 
  • Bluzka : CROPP 
  • Legginsy: H&M 
  • Buty: Zara ( tak, tak wiem buty dość zniszczone ale było warto kupić, ponieważ wytrzymały na prawdę bardzo, bardzo długo ;) )
DODATKI
  • Okulary : CROPP
  • Naszyjnik : CROPP







TAKIE BUCIKI DO TEGO MIAŁAM. :3 

41 komentarzy:

  1. Cudowna stylizacja ;)
    Zapraszam na nowego posta ;)
    Jeśli ci sie spodoba zaobserwuj BUZIAKI :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przepadam za leginsami w paski, ale do tej stylizacji jak najbardziej pasują :)

    może wspólna obserwacja? :)
    http://modaiurodaczternastolatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. super stylizacja :* szczególnie podoba mi się koszulka i buty *.*
    obserwuję jako WICKIE LOOK ale na blogu jestem Katie :)
    Mogę liczyć na wzajemną obserwację? katie-about-katie.blogspot.com Miłego dnia :**

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia!! Naprawdę niezły z niej fotograf!!


    Buziaki!

    http://loczek-blog.blogspot.com/- KILK

    OdpowiedzUsuń
  5. genialne masz wlosy zdjecia bardzo ladne : )

    http://nikoladrozdzi.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnowe zdjęcia super bluza i powiem ci że genialne wykorzystanie tych leginsów. Wygladają naprawdę fajnie, chć nie byłam ich fanką.
    Buty też super
    http://zyciowa-salatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna jest ta bluzka ! Wszystko razem ładnie wygląda :)

    http://olaablogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. super wyglądasz :) !

    http://doska-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zestawienie i cudne zdjęcia. Fajnie, że udało Ci się wyciągnąć koleżankę z domu ;)

    http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. super post i blog :)
    mogłabyś poklikać w linki sheinside na moim blogu ? za kliknięcie wszystkich linków wstawiam na bocznym pasku link do twojego bloga które będzie zamieszczony tam rok czsu :)
    paulinadme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylizacja oraz zdjęcia. Powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga, na pewno będę go odwiedzać. ;) ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. genialna sesja , świetnie pasują do ciebie te ubrania :>

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne ci w tych ubraniach!
    # obserwuję. Jeśli spodoba ci się mój blog - zaobserwuj, będzie mi ogromnie miło :)
    http://baatmaaan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna stylizacja, fajne buty! :)
    Zapraszam do udziału w konkursie.:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna stylizacja.
    Może wspólna obserwacja.
    nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam dziś kupić sobie taką bluzkę, ale wszystkie były za duże :(
    Bardzo fajna stylizacja, a jakbyś w następnym poście mogła napisać jeszcze lie mniej więcej kosztowały Cię te ciuszki byłoby super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się, ale nie zawsze ceny będę pamiętać. :3
      Aa więc dziękuję za radę. ;*
      Ja akurat trafiłam wtedy na ostatnią taką bluzkę i akurat była w moim rozmiarze... taki fart. ^^

      Usuń
  17. Świetnie tutaj! Będę częściej wpadać :))
    ---> U mnie na blogu jest organizowany konkurs na bon o wartości $50 do sheinside.com, zapraszam do zgłaszania się!
    paula-paulka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Jejku ale śliczne są te zdjęcia ^^ Jesteś bardzo fotogeniczna (: Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin!♥ Obserwuję (:
    padzi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. super sesja :)

    indyjskipalisander.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajne zdjęcia

    Czy mogłabyś poklikać w linki pod ostatnim postem? To dla mnie baardzo ważne , a wiem ,że bez Ciebie mi się nie uda .To dla Ciebie kilka sekund , a dla mnie bardzo dużżo ! Miej serduszko ♥

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Bluzka najlepsza... no po prostu cudo, naszyjnik to samo *_*
    co powiesz na wspólną obserwacje ? livka-livs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Super zdjęcia :D
    Również zaobserwowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. prześliczne zdjęcia!
    Poklikasz u mnie w linki sheinside? Z góry dziękuję! ♥
    +Obserwujemy? ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. to zdjęcie w zbożu jest niesamowite !

    OdpowiedzUsuń
  25. fajna i odwazna stylizacja :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawa stylizacja, od zawsze lubiłam obserwować blogi z modą. Najbardziej podoba mi się zdjęcie 5 z kolei, ma coś w sobie. Życzę powodzenia w prowadzeniu bloga, w wolnej chwili będę wpadać tu częściej. Obserwuję, mam nadzieję że gdy założę swojego bloga odwdzięczysz się tym samym.
    Pozdrawiam Magdalena. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Sliczna stylizacja! Ciekawe buty gdzie kupilas? Zapraszam do siebie. Bylabym bardzo wdzieczna gdybys poklikala na linki pod zdjeciami. Bardzo mi na tym zalezy.
    patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne zdjęcia, pięknaaa stylizacja! :))
    Obserwuję i na pewno będę zaglądać tutaj częściej ;)

    erii-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne zdjęcia i super look ;)
    www.vaguue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. śliczne zdjęcia i piękna stylizacja :)
    co powiesz na wspólną obserwacje .? odp. u mnie :*
    http://my-soul-my-thoughts.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Wow! Masz wspaniałego bloga. Przeglądnęłam wcześniejsze posty, które mi się bardzo spodobały. Będę tu często wpadać :) .
    Zapraszam:
    mystersdaria.blogspot.com
    Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj go, a z pewnością zrobię to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. bluzka świetna, a co do tych spodni/legginsów w paski to nie mogę się jakoś do nich przekonać :P

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudowne zdjęcia! Najbardziej podoba mi się to czwarte *.*
    Stylizacja jest genialna :)
    Obserwuję ~ Mój blog - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczne zdjęcia! :)
    Co powiesz na wspólną obserwację? Zaobserwuj i poinformuj o tym u mnie, a na 100% się odwdzięczę :) http://fashionnmix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Super blog!!! :)
    http://22-ffashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajne zdjęcia :) Zapraszam na konkurs fotograficzny: http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. super stylizacja, piękna jesteś! Jeśli tylko mogę dać małą radę co do bloga - ustaw bardziej czytelną, prostą czcionkę dla lepszego odbioru :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Strasznie ładna jesteś. Koszulka jest rewelacyjna <3

    http://werczill.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. świetna stylizacja, szczególnie koszulka.
    http://ineedyoursoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń